دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

در ايران اشخاص بسياري وجود دارند که به خاطر زندگي در مناطق محروم و يا نداشتن بودجه کافي توانايي انتشار هنر و توانايي خود را ندارند . به همين منظور در ايران مانند ديگر کشورهاي پيشرفته جهان يک برنامه استعداد يابي براي کساني که استعداد هاي خاصي دارند ولي شرايط انتشار آن نيست ساخته شده تا بتوانند جلوي دوربين بيايند و استعداد خود را به نمايش بگذارند ، برنامه اي به نام عصر جديد ساخته شده تا نخبگان و کساني که از استعداد هاي خاصي برخوردارند به روي صحنه ي قاب عصر جديد آمده و استعداد و توانايي خود را به نمايش بگذارند تا ديده شوند ، حمايت شوند و به آن جايي که لياقتش را دارند برسند؛ برنامه عصر جديد که تهيه کننده و کارگردان آن احسان عليخاني است با پشتيباني شرکت به پرداخت ملت از همه کساني که به روي قاب عصر جديد حاضر مي شوند حمايت ميکند تا علاوه بر ديده شدن يک کمک مالي نيز بشوند تا بتوانند به خواسته هاي خود برسند .

در اين برنامه اشخاص بسياري هم آمدند که نه تنها در فضاي رسانه اي بلکه در فضاي مجازي و اينترنت نيز حسابي سر و صدا به راه انداختند، اجرا هايي تحت عنوان خواستگاري از احسان عليخاني در عصر جديد " ، خواستگاري در عصر جديد " ، " رقص احسان عليخاني و امين حيايي در عصر جديد " ، " پسري که همرو سر کار گذاشت " ، " دعواي شديد در عصر جديد " و... که بازديد هاي فراواني داشتند، با توجه به مشغله کاري مردم که خيلي از آنها توانايي مشاهده برنامه رو ندارند ، تمام قسمت هاي برنامه عصر جديد و فيلم اتفاقات و حواشي عصر جديد را مي توانيد در سايت هاي مختلف مشاهده کنيد ، امام ما پيشنهاد مي کنيم که اين فيلم هارا به صورت کامل و بدون واتر مارک از سرويس اشتراک ويديو تي وي بتا مشاهده کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : برنامه,ای,به,نام,عصر,جدید, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 192 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 2:47

واکنش باشگاه سپاهان به داوری فغانی/ مقایسه بودیمیر و کی‌روش

  • واکنش باشگاه سپاهان به داوری فغانی/ مقایسه بودیمیر و کی‌روش

    به گزارش وب سایت نود، صفحه رسمی باشگاه سپاهان در فضای مجازی با انتشار ویدیویی نسبت به قضاوت علیرضا فغانی در دیدار هفته بیست و نهم این تیم مقابل پدیده واکنش نشان داد. در این ویدیو مقایسه‌ای بین صحنه‌ای که به سود پرسپولیس اعلام خطا و پنالتی شد و صحنه‌ای از جریان دیدار سپاهان و پدیده انجام شده است که صفحه رسمی سپاهان تاکید به انجام پنالتی در این صحنه و عدم اعلام آن از سوی داور دارد. در ویدیوی منتشر شده برخورد مدافع پدیده با کی‌روش استنلی نمایش داده شده و سپاهانی‌ها معتقدند این صحنه هم مانند برخورد مدافع ماشین‌سازی با بودیمیر پنالتی بوده است.

    همچنین در پایان این ویدیو نسبت به پنالتی گرفته شده توسط فغانی برای پدیده اعتراض شده است.  

    2051

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : واکنش,باشگاه,سپاهان,به,داوری,فغانی,مقایسه,بودیمیر,و,کی‌روش, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:01

سنگ کورین هیوندای

راه حل های پیشرفته داخلی

در جهانی که همه چیز به سرعت در حال پیشرفت و حرکت می باشد ، هیوندای زمان را برای مسائل کوچک صرف نمی کند. به جزئیات توجه می کند و به درک آنچه جهان در زمینه ساخت بهترین و جامع ترین نوع سنگ کورین (solid surface) و کوارتز (Quartz) با سازگاری بی نظیر رنگ ، بافت و کیفیت نیاز دارد می پردازد.

 

سنگ کورین هیوندای (هانکس ) HANEX® SOLID SURFACE

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده جامد اکریلیک است که به علت سطح بالای تری از هیدرات آلومینیوم مقاوم در برابر لکه ها و مواد شیمیایی است. ترکیبی منحصر به فرد از رزین های اکریلیک و مواد طبیعی اجازه می دهد تا برش به مراتب بهتری داده شود تا بتواند در طیف وسیعی از طراحی ها جای بگیرد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) در همه جا می تواند مورد استفاده قرار گیرد مانند آشپزخانه ، هتل ها ، محیط های بهداشتی و در انعطاف با طراحی های متنوع قابلیت های بی پایانی دارد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده کاملا بهاشتی است که مقاوم به روطبت ، آلاینده ها و باکتری ها می باشد و این باعث نگهداری اسان آن می شود. به همین دلایل یک گزینه ایده ال برای تمام سطوح کاربری از جمله آشپزخانه ، حمام و یا قسمت های دیگری از خانه می باشد.

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) برای آشپزخانه

کورین هیوندای به طور عمده برای Benchtops آشپزخانه استفاده می شود ، به علت مقومت های بالا و استانداردهای بهداشتی می توان با نگه داری دوره ای از آن ، زیبایی اصلی آن را برای سالها حفظ کرد همچنین استاندارد NDF 51 برای منطقه آماده سازی غذا بر روی آن را نیز دارا می باشد.

از جمله موارد استفاده از سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) می توان به استفاده در حمام اشاره کرد ، شما با استفاده از این نوع سنگ کورین حمامی همیشه تمیز و عاری از هرگونه باکتری داشته باشید. این سعولت در نظافت سبب می شود در دیگ دکوراسیون منزل از جمله میزهای تلویزیون و دیگر لوازم از آن استفاده کرد.

 

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

 

در تولید کورین هیوندای ( هانکس ) توجه به بالا بردن سطح کیفی زندگی بوده ، با این سیاست کاری که یک تولید با کیفیت تنها بخشی از یک پروژه موفق است بلکه زیبا سازی فضا بخشی مهم در محصول میباشد بنابراین تولید کننده در صدد بوده با رنگ های متفاوت این بخش را هم با موفقیت انجام دهد.

شرکت هیوندای ( هانکس ) در صدد است تا به طور مداوم بنا به خواسته های متنوع و متفاوت در خانه ، مداری ، مراکز بهداشتی و در مانی و هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه ها و موارد دیگر را در اختیار داشته باشد تا بتواند تقاضای آنها را بر آورده کند . هدف این کمپانی غنی شازی زندگی افرادی است که در آن فضا ها زندگی می کنند ، کار می کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زیبا شناسی است.

 

huna

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سنگ,کورین,هیوندای, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 180 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:24

طراحی سایت در اردبیل


امروزه با رشد اینترنت و فضای وب داشتن یک سایت اینترنتی برای رشد هر کسب و کار و هر شخصی لازم شده است امروزه میتوانید به وسیله وبسایت اینترنتی بسیاری از کار ها انجام دهید برای مثال اگر کسب و کاری دارید کسب و کار خود را به همراه محصولات در وبسایت خود معرفی کنید و با امکان خرید آنلاین محصول ، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و یا اگر کسب و کاری ندارید میتوانید یاداشت ها و نمونه کار های خود را در وبسایت خود منتشر کنید داشتن وب سایت حتی برای کسانی که تولید محتوا میکنند برای مثال خبرگذاری ها و املاک ها امری بسیار ضروری است چون مخاطبان میتوانند به راحتی به وسیله وبسایت به محتوا دسترسی داشته باشند شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت در اردبیل مشغول به کار هستند که شما میتوانید آن ها را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید همچنین میتوانید طراحی سایت خود را به مبین پلاس (mobinplus.ir)نیز بسپارید
پشتیبانی و سفارش طراحی سایت : 09223350313

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : طراحی,سایت,طراحی سایت در اردبیل, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:34

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,روزای,بارونی, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:08

قبل و بعد از لیزر موهای زائد با دایود و الکساندرایت چه بکنیم

سوالات بسیاری در رابطه با رفع موهای زائد با روش لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهمترین آنها پاسخ خواهیم داد.لیزر موهای زائد

این روزها دستگاه لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند.

متخصصان این انجمن بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-15 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. لیزر موهای زائد، جزو آن گروه از خدمات زیبایی لیزر است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

آیا تمام افرادی که موهای زائد زیادی دارند، داوطلب مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

نه، موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان کنند.

یعنی افرادی که مشکلشان هورمونی است، نمی توانند لیزر کنند؟

چرا؛ ولی این بیماران باید همزمان با دستگاه لیزر الکساندرایت ، درمان دارویی برای رفع بیماری هورمونی خود را هم انجام دهند. درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می برد. این در حالی است که لیزر بدون داوردرمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است.

پرمویی های غیرهورمونی با لیزر موهای زائد رفع می شود؟

این پرمویی (هایپر تریکوز) معمولا پاسخ دهی مناسبی به لیزر دارد. هرچه پوست افراد مبتلا به پرمویی غیرهورمونی، روشن تر و موهای آنها تیره تر و با قطر بیشتری باشد، شانس رفع دائمی شان هم بیشتر خواهد بود.

رنگ پوست هم معیار مهمی برای لیزردرمانی است؟

بله، از آنجایی که امکان سوختگی و آسیب های پوستی با لیزر حذف موهای زائد در افرادی با پوست های تیره بیشتر است، توصیه می شود افرادی که سولاریوم کرده اند، حمام آفتاب گرفته اند یا پوست های بسیار تیره ای دارند، از لیزر کردن موهای زائد خود به شدت پرهیز یا در مورد این کار با پزشک متخصص پوست و مو حتما در کلینیک مشورت کنند. لیزر کردن موهای زائد در این افراد و توسط اپراتورهای غیرمتخصص، چیزی جز سوختگی های شدید پوستی را برای آنها به دنبال نخواهد داشت؛ سوختگی هایی که ممکن است لک های پوستی ناشی از آنها گاهی تا آخر عمر هم همراهشان بماند.

چه کسانی نباید به سراغ لیزر موهای زائد بروند؟

بیمارانی مانند افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند. افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائدشان منع می شوند.

آیا مصرف داروهای خاصی هم باعث ایجاد محدودیت در لیزر موهای زائد می شود؟

بله، اگر شما از داروهایی که پوست را نسبت به نور حساس می کنند، استفاده کنید، باید تا مدتی دور لیزر کردن را خط بکشید یا حداقل پزشک معالج خود را در جریان این موضوع بگذارید. مهم ترین و پرمصرف ترین این داروها شامل مسکن ها یا داروهای ضدالتهاب غیرکورتونی، کوتریموکسازول، گروهی از داروهای مدر، برخی داروهای دیابت، کینین و کنیدین، برخی تتراسایکلین ها، آمیودارون، پیروکسیکام، سولفونامیدها، سولفونیل اوره ها، داروهای ضدبارداری خوراکی و ایزوترتینوئین می شوند.

منعی برای لیزر موهای زائد در خانم های باردار یا شیرده وجود دارد؟

سال هاست متخصصان و پژوهشگران دنبال پاسخ این پرسش هستند اما هنوز هیچ کدام از منابع علمی ثابت نکرده اند لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود در دوران بارداری برای مادر یا جنین، ضرر دارد. با این حال و به طور کلی، ما تماس با هر نوع اشعه ای را برای خانم های باردار منع می کنیم. انجام دادن لیزر موهای زائد صورت و بدن با دستگاه لیزر الکساندرایت در دوران شیردهی هم کاملا بدون خطر و ضرر برای مادران و نوزادان آنهاست.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : قبل,و,بعد,از,لیزر,موهای,زائد,با,دایود,و,الکساندرایت,چه,بکنیم, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:50

هدف طراحي نرم افزار سُم چيني:

ثبت عمليات ويزيت و سم چيني دامها

اين نرم افزار امكان ثبت اطلاعات عمليات سم چيني براساس پروتكل ها و بيماري هاي بروز لنگش( عفوني و غير عفوني) را به كاربر مي دهد.

نرم افزار سم چینی دام مدیØ

±Ø§Ù†

 

 نرم افزار سم چینی دام مدیران

مطالب مرتبط :

لیست برخی گزارشات نرم افزار سم چینی دام

برخی تصاویر محیط نرم افزار سم چینی

فیلمهای آموزشی نرم افزار سم چینی

دانلود کاتالوگ سم چینی دام

نرم افزار مدیریت گاو شیری مدیران

سایت اطلاع رسانی سمینارها و دوره های آموزشی مدیران

عمليات مربوط به ويزيت و درمان

ثبت مشخصات دام ( بدن ،‌بهاربند ،‌دوره شيردهي ،‌روزهاي شيردهي و ....)

 

.  ثبت تاريخ ارجاع به سم چيني

 

. محاسبه وضعيت آبستني ، تاريخ آخرين تلقيح ، تعداد تلقيح ، شير آخر ،تاريخ زايش ،فاصله زايش ، تاريخ تخمين خشكي، تاريخ تخمين زايش و ...

 

 

 

عمليات مربوط به سم چيني

ثبت پروتكل سم چيني، نواحی ،تخته گذاری، ژل و بانداژ، زخم و خونریزی و ...

عملیات در سم چینی

 عملیات در سم چینی

 

نمونه اي از گزارشات نرم افزار سم چيني عبارتند از :

گزارش نرم افزار سم چینی

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نرم,افزار,سُم,چینی, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:26

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان
در حالت کلی تسویه آب به سیستم ها و یا فر آیند هایی اطلاق می گردد که برای جداسازی ذرات و 

یا آلودگی ها از آب به کار گرفته می شود .
 

تعمیر دستگاه تصفیه آب 

خانگی در اصفهان
به عبارتی هر سیستمی که شامل فیلتری از هر نوعی باشد یک دستگاه تسویه آب خانگی تا ابعاد 

بزرگ تر مثل دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی تصفیه آب خانه های آب شهری را در بر گیرد .

قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب 
 

دستگاه تصفیه آب
اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب می تواند شامل لامپ فرا بنفش ، فیلتر کربن اکتیو ، اسمز 

معکوس ، واحد تقطیر یا هر فرآیند جداسازی دیگری باشد .

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان لینک فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان 
در حالت کلی تسویه آب به سیستم ها و یا فر آیند هایی اطلاق می گردد که برای جداسازی ذرات و 

یا آلودگی ها از آب به کار گرفته می شود .

به عبارتی هر سیستمی که شامل فیلتری از هر نوعی باشد یک دستگاه تسویه آب خانگی تا ابعاد 

بزرگ تر مثل دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی تصفیه آب خانه های آب شهری را در بر گیرد .

قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب 

اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب می تواند شامل لامپ فرا بنفش ، فیلتر کربن اکتیو ، اسمز 

معکوس ، واحد تقطیر یا هر فرآیند جداسازی دیگری باشد .

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : تصفیه,آب,خانگی,فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:03

پاورپوینت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظایف، اهداف و راهبردها)

  • پاورپوینت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظایف، اهداف و راهبردها)

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با موضوع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظایف، اهداف و راهبردها)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاريخچه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت فرهنگ وهنر، وزارت اطلاعات وجهانگردی، چارت سازماني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمانها و مراكز تابعه، اهداف كلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وضعيت نيروي انساني

    توضیحات کامل :

    دانلود پاورپوینت با موضوع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظایف، اهداف و راهبردها)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    تاريخچه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

    وزارت فرهنگ وهنر

    وزارت اطلاعات وجهانگردی

    چارت سازماني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

    سازمانها و مراكز تابعه

    اهداف كلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

    وضعيت نيروي انساني

    وظايف اساسي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

    راهبردهاي محتوايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي


    قسمتی از متن:

    اهداف کلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

    1- رشد فضائل اخلاقي براساس ايمان و تقوا

    2- استقلال فرهنگي و مصونيت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب

    3- اعتلاي آگاهي هاي عمومي در زمينه هاي مختلف و شکوفايي استعدادها و روحيه تحقیق و تتبع و ابتکار

    رواج فرهنگ و هنر اسلامي

    4- آگاهي جهانيان نسبت به مباني و اهداف انقلاب اسلامي

    5- گسترش مناسبات فرهنگي با ملل و اقوام مختلف بخصوص مسلمانان و مستضعفان جهان

    6- فراهم آمدن زمينه هاي وحدت ميان مسلمين.

    توضیحات:

    این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظایف، اهداف و راهبردها)" می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,وزارت,فرهنگ,و,ارشاد,اسلامی,(وظایف,اهداف,و,راهبردها), نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:03

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : راحت,و,اسان,قبض,بپردازید, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:33

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : رمان,چیست, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:41

خبرنامه